czwartek, 12 lipca 2012

Metamorfoza makijażowo-ubraniowa LilPySi

Wstępnie :
Na samym początku, gdy zobaczyłam zawartość Twojej szafy, miałam pomysł na ubiór. Wiedziałam, w co dokładnie Cię ubrać, i w jaki sposób pomalować. Masz fajne ciuchy, więc było łatwo.

Makijaż  :

Przed ;
Jest całkiem, całkiem :). Podoba się :D. Ale z tego względu, iż masz ciemną karnację kolor włosów Ci nie za bardzo pasuje. Ale oczywiście każdy ma własny gust - Tobie się może podobać. Nie będę mówiła nikomu, co ma robić ;33.
Po ;
No cóż.. Moje umiejętności malowania oczu na innej dollce, niż moja. Tak więc krótko. Oczy pomalowałam najpierw czarnym eyelinerem, następnie nałożyłam ciemne cienie na powieke od zewnątrz, a od wewnątrz białe. Potem tradycyjnie 2 rodzaje tuszów i make-up gotowy. Zmieniłam również kolor włosów na czarny i fryzurę na wyprostowanę włoski. Zmyłam różowy błyszczyk.

  Ubranie :



Przed ;
ME GUSTA :D. Świetnie jest. Ładne barwy, subtelność. This is it !

PO (1) ;
No więc dość subtelna kombinacja. Zabrakło mi jakiejś torebki i czegoś na szyję, ale dobrze jest :).

PO (2) ;
No więc zabawa w kolory ;D. Nie widziałam wcześniej tych legginsób, bo nie zaglądam do Basica, ale chyba zacznę :). Gdy zobaczyłam te śliczne, kolorowe szpoleczki uznałam, że muszę Ci je założyć :P. Więc połączyłam to ze sobą. Nie mam pojęcia, dlaczego chcesz sprzedać tę tunikę/bluzkę. Świetnie wygląda z legginsami.
Pstrokate kolory - luubimy :D

środa, 14 grudnia 2011

Ograniczenia ..

Admini znów zrobili tak, że gdy mamy zwykłe członkostwo pojawiają się pewne ograniczenia. Starmonety zostają, ale znów w starplazie jest blokada na kupowanie niktórych ubrań za stardollary, jeśli nie jesteś SS np. nie można kupić nic ze sklepu DVF.  To ma swoje pluzy jak i minusy .. Ehh .. Dobrze by było, żeby ten starszy stardoll wrócił - ten bez starmonet ..

Nowy sklep - DVF

Dziś w starplazie pojawił się nowy sklep - DVF - holiday tribute. Ubrania są tylko z stardollary - w granicach 4- 34 sd. Kilka rzeczy jest nawet fajnych c: . 
Zdjęcie dodam później xd.

Metamorfoza Jasnazuzalove ♥

 Metamorfoza makijażowo ubraniowa Jaznazuzalove


Po pierwzse przepraszam, że tak długo ją robiłam ;c. Mam za dużo zajęć itd.. Ale już jest gotowa .. c ;

MAKIJAŻ.

Przed.
Jest świetnie ;d. Bardzo mi się podoba .. Ale nie lubię ust bez błyszczyków, czy szminek ..

Po.
 Zmieniłam make up na troszkę delikatniejszy, pomalowałam usta różową  szminką. Ładnie ci w kolorze blond, więc kolor zostawiłam. Natomiast zmieniłam fryzurę na jedną z moich ulubionych ;p. Mam nadzieję, że ci się podoba :D.



UBRANIA.

Przed.
Jeśli miałabym ocenić oceniłabym 10/10 :D. Kocham twój styl :P.


Po.
Nie miałam pomysłu .. W końcu połączyłam ze sobą szary z czernią - wyszło klasycznie.


Przypominam, że zgłaszać do metamorfoz możemy w mojej Księdze Gości bądź TUTAJ. 

piątek, 9 grudnia 2011

Metamorfoza Blondii883 ♥

   Metamorfoza ubraniowo-makijażowa Blondii883. ♥




Makijaż. <33

PRZED :
No cóż.. W sumie jest dobrze :D. Masz mało kosmetyków, ale na szczęście te, z których najlepiej zrobić fajny make up.

PO :
Pierwsze , co zrobiłam to zmieniłam fryz. Bez urazy Klaudia, ale dziwnie wyglądałaś w poprzednich włosach. Na źrenice nałożyłam po dwie czarne łzy, na to pieprzyk i go powiększyłam do największego rozmiaru - to sprawiło, że Twoje oczka stały się wręcz czarne :). Później pomalowałam kredką tylko pod okiem, następnie użyłam 2 twoich tuszów do rzęs. Na usta najpierw nałożyłam pomadkę z 'Fabolous', po czym usta pomalowałam różową szminką. Dzięki temu usta wyglądają słodziej niż w make up'ie 'przed'.  Przerobiłam cię na taką 'słiitaśną' dziewczynkę xd. oh i polecam ci jeszcze zrobić darmowy błyszczyk. Instrukcję znajdziesz TUTAJ :D.




Ubrania. <33


PRZED :
No więc twój strój kojarzy mi się z jakimś biurem, czy agencją. Nie za bardzo mi się to podoba ..  Ogólnie spoko. Tylko buty, rajstopy i pasek .. Pasek jest świetny, ale kolorystycznie nie pasuje do reszty. Za to buty .. No cóż.. Mam do nich awersję. Nie nawidzę ich szczerze mówiąc - pewnie jestem przewrażliwiona xd. Ale lubię twój styl Klaudia ; *. Wiele stylizacji masz zajebistych <3.

PO :
No cóż .. Co mogę pisać ? Wole u Ciebie ten zwykły styl :). Kocham spodnie, które ci założyłam i narzutkę. Nie wiesz, czy można ją jeszcze kupić ? xd.

środa, 7 grudnia 2011

Nowy sklep - Dior

Dzisiaj w starplazie pojawił się nowy sklep - "Dior - holiday tribute". Ceny to 4- 34 sd. - moim zdaniem drogo. Rzeczy nie są zachwycające. Nie wiem jak wy, ale ja nic nie kupuję ..

Nowe HB.

Dzisiaj pojawił się nowy Hot Buys - czapeczka. Jest tania jak na aktualnie HB. Otóż kosztuje tylko 6 sd. Można ją kupić w Evil Panda. Ja już ją mam ; P.

poniedziałek, 5 grudnia 2011

Dormowy skuter i sukienka :).

Dzisiaj do zdobycia całkiem za darmo są 2 rzeczy - sukienka i skuter. Muszę przyznać, że sukienka jest całkiem fajna, jak na darmówkę :).

Aby zdobyć te rzeczy musisz :
1. Wejść na :
www.unblocker.biz
2. W okienko wkleić :
www.stardoll.com
3. Zalogować się na stardoll.
4. W okienko u góry wkleić :
www.stardoll.com/en/clubs/home.php?id=3152469&action=ma&ac=3152469
5. W to samo okienko wkleić :
www.stardoll.com/en/do/campaign/miss_sporty_new.php?item=1
6. Gotowe ! Darmóweczki czekają przy szafie c: !


Coś z niczego - stylizacje za 110 sm :)

Wpadłam na pomysł, aby zrobić stylizacje o łącznej wartości 50 sm, ale niestety nie zmieściłam się w tej kwocie. Zrobiłam jednak stylizację za 110 sm. Nie jest to zbyt wiele - w przeliczeniu 11 stardollarów, i biorąc jeszcze pod uwagę, że aktalnie przy rejestracji dostaje się 500 starmonet na pierwszy dzień i tyle samo na drugi.


Oto efekt stylizacji :

Nie jestem z niej w pełni zadowolona. Po prostu ubrałam się dość.. No cóż. Oryginalnie xd.  Berzowa bluzeczka do balerinek. Żółta kamizelka do spodni. Tak właśnie dopasowałam. Ja osobiście wolę ciuszki za stardollary, ale laskom, którym nie mają stardollarów, polecam te ubrania.

Stylizacja składa się z :
- Kamizelka - Sklep; Stardoll - 40 sm.
- Bluzka - Sklep; Stardoll - 20 sm (są 3 kolory do wyboru z tej serii bluzek)
- Spodenki - Sklep; B'Bizou - 30 sm
- Buty balerinki - Sklep; Basic - 20 sm.

I na tym się kończy notka :). Mam nadzieję, że się podoba.

piątek, 25 listopada 2011

Darmowy błyszczyk do ust od 'Meybelline' ! ^

Na ustach wygląda tak samo, jak ten z 'LUXE' za 22/24 sd (nie pamiętam xd ).

Aby go zdobyć trzeba :
1. Wejść na :
http://www.daveproxy.co.uk/
2. W okienko wpisać :
www.stardoll.com
3.Zalogować się na stardoll.
W okienko u góry wkleić :
http://www.stardoll.com/en/do/campaign/maybelline.php
4. Błyszczyk czeka w salonie piękności :).